Ev
Haberler
Federal hükümet ve AB Komisyonu, içten yanmalı motorlarla ilgili anlaşmazlıkları çözüyor
2035’ten sonra bile içten yanmalı motorlu yeni otomobiller tescil edilebiliyor. Koşul: Yalnızca iklim açısından nötr yakıtla doldurulabilirler.
03/25/2023 | 25.03.2023 – 09:43 tarihinde güncellendi
Federal hükümet, içten yanmalı motorlu yeni arabaların sona ermesiyle ilgili anlaşmazlıkta AB Komisyonu ile anlaşmaya vardı.Patrick Pleul/dpa
Federal hükümet, içten yanmalı motorlu yeni arabaların sona ermesiyle ilgili anlaşmazlıkta AB Komisyonu ile anlaşmaya vardı. Bu, Ulaştırma Bakanı Volker Wissing (FDP) ve AB Komisyonu Başkan Yardımcısı Frans Timmermans tarafından Cumartesi günü Twitter’da duyuruldu.
“Avrupa teknoloji açısından tarafsız olmaya devam ediyor. Wissing, Twitter’da “Yanmalı motorlara sahip araçlar, yalnızca CO2 nötr yakıt kullanıyorlarsa, 2035’ten sonra yeni kayıt yaptırabilecekler” dedi.
Timmermans Twitter’da şunları yazdı: “Almanya ile gelecekte otomobillerde e-yakıt kullanımı konusunda bir anlaşmaya vardık.” Artık otomobiller için CO2 standartlarına ilişkin düzenlemenin mümkün olan en kısa sürede geçirilmesini sağlamak için çalışacaklar.
2035’ten yanmalı motor kapalı: Almanların ezici çoğunluğu buna karşı
Karins şu uyarıda bulundu: “Hepimiz bunu yaparsak, karar alma sürecinin tüm mimarisi çöker.” Brüksel’deki diplomatlar perde arkasında daha açık sözlüydü. Almanya’yı güveni kötüye kullanmakla suçluyorlar.
Haberler
Federal hükümet ve AB Komisyonu, içten yanmalı motorlarla ilgili anlaşmazlıkları çözüyor
2035’ten sonra bile içten yanmalı motorlu yeni otomobiller tescil edilebiliyor. Koşul: Yalnızca iklim açısından nötr yakıtla doldurulabilirler.
03/25/2023 | 25.03.2023 – 09:43 tarihinde güncellendi
Federal hükümet, içten yanmalı motorlu yeni arabaların sona ermesiyle ilgili anlaşmazlıkta AB Komisyonu ile anlaşmaya vardı.Patrick Pleul/dpa
Federal hükümet, içten yanmalı motorlu yeni arabaların sona ermesiyle ilgili anlaşmazlıkta AB Komisyonu ile anlaşmaya vardı. Bu, Ulaştırma Bakanı Volker Wissing (FDP) ve AB Komisyonu Başkan Yardımcısı Frans Timmermans tarafından Cumartesi günü Twitter’da duyuruldu.
“Avrupa teknoloji açısından tarafsız olmaya devam ediyor. Wissing, Twitter’da “Yanmalı motorlara sahip araçlar, yalnızca CO2 nötr yakıt kullanıyorlarsa, 2035’ten sonra yeni kayıt yaptırabilecekler” dedi.
Wissing, dün akşam geç saatlerde anlaşmaya varıldığını duyurdu. Wissing’e göre, somut usul adımları ve somut bir program bağlayıcı bir şekilde belirlendi. “Sürecin 2024 sonbaharına kadar tamamlanmasını istiyoruz.”Yol açık: Avrupa teknolojiden bağımsız olmaya devam ediyor. İçten yanmalı motorlu araçlar, yalnızca CO2 nötr yakıt kullanıyorlarsa, 2035’ten sonra da yeni kayıt yaptırabilirler. 1|2
— Volker Wissing (@Wissing) 25 Mart 2023
Timmermans Twitter’da şunları yazdı: “Almanya ile gelecekte otomobillerde e-yakıt kullanımı konusunda bir anlaşmaya vardık.” Artık otomobiller için CO2 standartlarına ilişkin düzenlemenin mümkün olan en kısa sürede geçirilmesini sağlamak için çalışacaklar.
Avrupa Parlamentosu ve AB ülkeleri, Ekim ayında 2035’ten itibaren AB’de yalnızca emisyonsuz yeni arabaların tescil edilebileceği konusunda anlaşmıştı. Bununla birlikte, Almanya için, e-yakıtlarla doldurulan içten yanmalı motorlara sahip yeni arabaların daha sonra da tescil edilebilmesi önemlidir – yani yeşil elektrikle üretilen iklim açısından nötr yapay yakıtlar. Mart ayı başlarında yapılması planlanan anlaşmanın AB ülkeleri tarafından onaylanması bu nedenle başlangıçta Almanya tarafından engellendi. O zamandan beri, Federal Ulaştırma Bakanlığı ve AB Komisyonu bir uzlaşma için müzakere ediyor.Gelecekte arabalarda atık yakıt kullanımı konusunda Almanya ile bir anlaşmaya vardık.
Otomobil yönetmeliği için CO2 standartlarını mümkün olan en kısa sürede kabul ettirmek için şimdi çalışacağız ve Komisyon, gerekçe 11’i uygulamak için gerekli yasal adımları hızla takip edecek.
— Frans Timmermans (@TimmermansEU) 25 Mart 2023

2035’ten yanmalı motor kapalı: Almanların ezici çoğunluğu buna karşı
Karins şu uyarıda bulundu: “Hepimiz bunu yaparsak, karar alma sürecinin tüm mimarisi çöker.” Brüksel’deki diplomatlar perde arkasında daha açık sözlüydü. Almanya’yı güveni kötüye kullanmakla suçluyorlar.
